اجاق پیراهن چگونه زندگی اندام آستین

اجاق: پیراهن چگونه زندگی اندام آستین سبک زندگی مد و لباس اصول و نحوه ی پوشش

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز بازار خودرو نقش خریداران کاذب در زیاد کردن قیمت ماشین

    یک کارشناس ماشین راجع به اظهارنظرهای فراوان خودروسازان و قطعه سازان مبنی بر احتمال ورشکستگی این صنعت گفت: صنعت خودروی کشور، صنعتی بیمار است و با این شرایطی که ا

    نقش خریداران کاذب در زیاد کردن قیمت ماشین

    نقش خریداران کاذب در زیاد کردن قیمت ماشین

    عبارات مهم : بازار

    یک کارشناس ماشین راجع به اظهارنظرهای فراوان خودروسازان و قطعه سازان مبنی بر احتمال ورشکستگی این صنعت گفت: صنعت خودروی کشور، صنعتی بیمار است و با این شرایطی که اکنون شاهد آن هستیم، چنین اظهارنظرهایی می تواند صحیح باشد.

    کاظم محمدی نیکخواه با بیان این مطلب به خبرآنلاین اظهار کرد: اکنون اگر قرار باشد قطعه ساز با ارز نیمایی و حدود ۱۰هزار تومان، قطعات مورد نیاز را وارد کند و تحویل دهد جهت قطعه ساز به عنوان یکی از صنایع زیربنایی صنعت ماشین مسئله ایجاد می کند.

    وی افزود: قطعه سازان تعهداتی داشته اند که با دلار زیر۴هزار تومان قرارداد بسته شده است بود و تا آبان و آذر سال ۹۶ با دلار کمتر از ۴هزار تومان پیش فروش شده است بود.

    نقش خریداران کاذب در زیاد کردن قیمت ماشین

    وی تصریح کرد: همان طور که شاهد هستیم در ماه های گذشته با روند جهشی برخورد کردیم و مشکلاتی جهت قطعه سازان پیش آمد و تا آنجا که توانستند و با قطعاتی که از قبل داشتند، نیاز مصرف کنندگان را پاسخ دادند و تا امروز (نیمه آذر) دعوتنامه های شهریور آمده و محصولات را گران نکرده اند و به همان قیمت سابق و قبل از گرانی ها قرار است تعهدات را تحویل دهند.

    محمدی نیکخواه گفت: این اقدام خودروسازان و قطعه سازان از روی ناچاری بوده و به اصطلاح دچار زیان اجتناب ناپذیر شده است اند.

    یک کارشناس ماشین راجع به اظهارنظرهای فراوان خودروسازان و قطعه سازان مبنی بر احتمال ورشکستگی این صنعت گفت: صنعت خودروی کشور، صنعتی بیمار است و با این شرایطی که ا

    وی در پاسخ به این پرسش که آیا رقم ضرر ۵۵۰۰ میلیارد تومان که از سوی خودروسازان و قطعه سازان مطرح می شود، درست است یا خیر؛ بیان کرد: نمی توان تایید کرد که این آمار اصلا درست است یا خیر؛ آنچه مسلم است در حاشیه بازار ماشین ۷۰میلیون تومان عرضه می شود در حالی که در شرکت ها قیمت ۳۵ یا ۳۶ میلیون تومان هست.

    این کارشناس بازار ماشین گفت: در ۳تا۴ماه گذشته که نوسان قیمت ها و … اتفاق افتاده باعث به وجود آمدن شرایط فعلی بازار ماشین شده است ولی در هر صورت خودروسازان تلاش کرده اند تعهدات خود را تحویل دهند که نمی توان اطلاع دقیقی از داشتن قطعات و یا زیان ده بودن آنها بدست آورد. آمار دقیقی وجود ندارد که بتوان گفت چه کسی درست می گوید و یا برعکس.

    وی ادامه داد: شاهد این هستیم که قیمت ها در حاشیه بازار ماشین بسیار بالاست و ولی شرکت ها خودرویی که سال گذشته ۳۶میلیون تومان قیمت داشته را تا شهریور امسال نیز به همان قیمت تحویل داده است ولی اطلاعی از دعوتنامه ها و قیمت های شهریور به بعد ندارم.

    نقش خریداران کاذب در زیاد کردن قیمت ماشین

    محمدی نیکخواه راجع به سیاست توزیع قطره چکانی عرضه ماشین به بازار از سوی خودروسازان گفت: این مساله درست نیست لیکن قطعه سازان اکنون قطعه ندارند که به خودروسازان تحویل دهند. جهت قطعه ساز ساخت قطعه با دلار ۱۰ تا ۱۲ هزار تومان مقرون به صرفه نیست و با دلار ۴هزار تومان تحویل خودروساز دهد.

    وی توضیح داد: قطعه ساز در زنجیره تولید واقع شده است است یعنی این زنجیره مواد اولیه شروع به قطعه ساز، خودروساز و مونتاژ و فروش می رسد. سیاست قطره چکانی در این وقت درست نیست لیکن کم و کسر قطعه وجود دارد و البته این احتمال را به طور کامل نمی توان رد کرد ولی بیش از احتمال ساختن بازار کاذب به نظر می رسد نبود قطعات مسبب به وجود آمدن این شرایط باشد.

    یک کارشناس ماشین راجع به اظهارنظرهای فراوان خودروسازان و قطعه سازان مبنی بر احتمال ورشکستگی این صنعت گفت: صنعت خودروی کشور، صنعتی بیمار است و با این شرایطی که ا

    محمدی نیکخواه تصریح کرد: هیچ آمار صحیحی وجود ندارد که بدانیم چقدر مواد اولیه از گذشته وجود داشته، موجودی فعلی چه میزان هست.

    وی تاکید کرد: باید توجه داشت سال گذشته خودرویی براساس هزینه ها ۳۶میلیون تومان پیش فروش شده است و متقاضی ۲۰میلیون پیش پرداخت داشته است ولی امسال هزینه ها زیاد کردن یافته و ارزش ۲۰ میلیون پارسال در امسال به یک سوم کم کردن یافته است و این مساله اجتناب ناپذیر هست.

    نقش خریداران کاذب در زیاد کردن قیمت ماشین

    وی ادامه داد: لذا باید مبالغی که جهت پیش فروش پرداخته شده است و همچنین تورم نیز محاسبه شود و از حالا به بعد پاسخگوی مردم باشند تا حاشیه بازار نیز به تدریج از بین بردن شود.

    وی خاطرنشان کرد: حاشیه بازار اکنون شرایط خوبی ندارد و مردم و مصرف کننده بسیار کم کردن یافته و نقدینگی سرگردان دست مردم است که در اصل بازار را به این سمت کشیده هست.

    محمدی نیکخواه جهت حل این مسئله پیشنهاد داد، گفت: باید مردم و مصرف کننده در حاشیه بازار ماشین نخرد یعنی الان در شرایطی هستیم که دلار در حال کم کردن قیمت است و همان طور که زیاد کردن قیمت دلار باعث بالارفتن قیمت ها شد اکنون باید شرایطی به وجود آید تا با کم کردن قیمت دلار، قیمت سایر کالاها به خاص ماشین نیز پایین بیاید بنابراین مردم نباشد از حاشیه بازار ماشین خریداری کنند.

    این کارشناس حوزه ماشین اظهار کرد: بر اساس دلار ۱۴هزار تومان یک ماشین ۵هزار دلاری در بازار کشور عزیزمان ایران ۷۰میلیون تومان به فروش می رسد الان که دلار به ۱۰تا۱۱ هزار تومان رسیده باید قیمت این ماشین حداقل ۲۵تا۳۰درصد کم کردن یابد. متاسفانه تعدادی از مردم کاوش های کاذب و سرگردان در بازار ماشین دارند و دایم دنبال قیمت کردن خودروها هستند که باعث شده است اند در بازار خریدار کاذب به وجود آید و این خریداران موجب پایین نیامدن قیمت ها هستند.

    خرید وفروش ماشین

    وی تاکید کرد: باید اراده ملی اجرایی شود و مردم در این شرایط اصلا ماشین نخرند و مدت کوتاهی تحریم خرید را اعمال کنند که در این شرایط هم شرکت ها حواس خود را جمع می کنند و هم کسانی که خودروها را به عنوان سرمایه و ارزش افزوده و … خریداری می کنند، حساب کار خود را بکنند.

    محمدی نیکخواه راجع به احتمال ورشکستگی صنعت خودروسازی و راه های جلوگیری از این اتفاق گفت: اعتقاد دارم با شرایط فعلی بیکاری و اقتصاد، خودروسازان باید پابرجا بمانند اگر نمانند به حتم اوضاع بسیار بد خواهد شد. اگر این صنعت نیاز به نقدینگی دارد دولت باید با وام کم بهره به آنها کمک کند. دولت جهت نگهداری این صنعت بهتر است سوبسید به صورت پلکانی اعطا کند و در مقطعی نیز قطع کند.

    وی ادامه داد: راه بعدی عزم ملی جهت نخریدن ماشین در بازار است تا قیمت ها ثبات پیدا کند. اکنون عرضه در بازار وجود دارد و در سایت ها به تعداد بی نهایت ماشین جهت فروش وجود دارد بنابراین مردم خودروی عرضه شده است را گران نخرند.

    وی خاطرنشان کرد: اگر همیاری مصرف کنندگان در نخریدن ماشین و کوتاه کردن دست واسطه ها، حمایت دولت از خودروسازان و قطعه سازان و همچنین اعطای وام های کم بهره و سوبسید پلکانی در کنار هم انجام شود می توان امیدوار بود که صنعت ماشین در ماه های آینده اوضاع بهتری پیدا کند.

    محمدی نیکخواه گفت: باید ارزبری هر ماشین محاسبه شود و بر اساس آن ۳۰ تا ۵۰درصد بر قیمت ها افزوده شود و در کنار آن در موعد مقرر و به آسانی ماشین تحویل مردم شود حتم بدانید حاشیه بازار از بین می رود.

    واژه های کلیدی: بازار | ماشین | در حاشیه | خودروسازان | بازار خودرو


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار