اجاق پیراهن چگونه زندگی اندام آستین

اجاق: پیراهن چگونه زندگی اندام آستین سبک زندگی مد و لباس اصول و نحوه ی پوشش

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات جسارت خادم از کجا می‌آید؟

    خادم نخستین مدیر ورزش کشور عزیزمان ایران است که بحث تحریم مسابقه با ورزشکاران اسراییلی را به چالش کشیده ولی این جسارت و دلیری خادم از کجا می‌آید؟

    جسارت خادم از کجا می‌آید؟

    جسارت خادم از کجا می آید؟

    عبارات مهم : ایران

    خادم نخستین مدیر ورزش کشور عزیزمان ایران است که بحث تحریم مسابقه با ورزشکاران اسراییلی را به چالش کشیده ولی این جسارت و دلیری خادم از کجا می آید؟

    به گزارش ایسنا، روزنامه سازندگی نوشت: «رسول خادم بیانیه دوم را داده؛ نه تنها از مواضع در بیانیه اول عقب نشینی نکرده که با جدیت بیشتری دنبال مطالباتش را دنبال می کند. او آخر هفته گذشته از ریاست فدراسیون کشتی استعفا داد و علت استفعا بی توجهی مدیران ارشد ورزش به دغدغه هایی بود که جهت روزهای آینده کشتی داشت، ولی استعفای خادم که هنوز کسی با آن موافقت نکرده، ارتباط خادم با کشتی را قطع نکرده. او هنوز هم مصرانه به دنبال حل پرسشها کشتی هست. ولی داستان چیست؟ خادم آیا استعفا داد؟ مسئله او چیست که با استعفا هم حل نشده و دو بیانیه را به همراه داشته.

    موضوع بر سر مسابقه با ورزشکاران رژیم اشغالگر هست؛ ماجرایی که تازگی ندارد ولی باعث شده است تا کشتی کشور عزیزمان ایران با پرسشها جدی روبه رو شود. از سال ۱۹۸۳ که بیژن سیفی خانی جهت آخرین بار با کشتی گیری از اسرائیل روی یک تشک رفت، کم نبوده اند کشتی گیرانی که مسابقه های قهرمانی دنیا و حتی مدال های این مسابقه های را به خاطر حضور نماینده ای از اسرائیل دست داده اند.

    جسارت خادم از کجا می‌آید؟

    در همه این سال ها کشتی گیران کشور عزیزمان ایران با بهانه های مصدومیت، مسمومیت و بیماری از مسابقه با اسرائیلی ها سر باز زده اند؛ ترفندی که به ادعای رسول خادم دیگر جوابگو نیست، این تکنیک در مسابقه های زیر ۲۳ ساله های دنیا جای خود را به جمله معروف «علیرضا باید ببازی!» داد و کشتی کشور عزیزمان ایران را تا مرز تعلیق پیش برد.

    ماجرای علیرضا کریمی را همه می دانند. کشتی گیر ۹۶ کیلوگرم کشور عزیزمان ایران در مسابقه های جهانی با اختلاف از کشتی گیر روسی جلو برد ولی پیروزی غیر منتظره نماینده اسرائیل در برابر کشتی گیر آمریکایی، حمیدرضا جمشیدی، مربی او را مجبور کرد کنار تشک فریاد بزند: «علیرضا باید ببازی!» در دور بعد علیرضا مجبور می شد با اسرائیل کشتی بگیرد. فریادهای جمشیدی و باخت مشکوک کریمی بهانه ای شد جهت اتحادیه جهانی کشتی، کمیته بین المللی المپیک و اسرائیل تا پیگیر ماجرا شوند، این پیگیری به محرومیت شش ماه کریمی و دو ساله جمشیدی ختم شد و اگر عضویت رسول خادم در هیات رئیسه اتحادیه جهانی نبود، تعلیق کشتی ایران، جای این محرومیت ها را می گرفت.

    خادم نخستین مدیر ورزش کشور عزیزمان ایران است که بحث تحریم مسابقه با ورزشکاران اسراییلی را به چالش کشیده ولی این جسارت و دلیری خادم از کجا می‌آید؟

    خادم بعد از این اتفاق از مدیران ارشد ورزش کشور عزیزمان ایران خواست وظیفه را یکسره کنند؛ یا راهکار جدیدی را جهت مسابقه ورزشکارانی ایرانی با اسراییلی ها پیشنهاد دهند یا همه در هزینه های کنار کشیدن ورزشکاران از مسابقه های سهیم باشند. هشدار خادم جهت مهر ماه سال آینده هست، روزهایی که کشتی کشور عزیزمان ایران در هشت مسابقه جهانی باید حاضر شود و در همه این مسابقه های نمایندگانی از اسرائیل حاضر هستند، با توجه به حساسیت هایی که اتحادیه جهانی کشتی و کمیته بین المللی المپیک در این عنوان دارند، با نخستین انصراف کشتی گیران ایرانی از مسابقه دادن با اسرائیلی ها می تواند کشتی کشور عزیزمان ایران را با محرومیت های سنگینی روبه رو کنند.

    هشدار خادم با تصویر العمل هایی جدی روبه رو نشده، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش به گفتن این که «موضعی ندارم» بسنده کرد و رضا صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک هم فقط مدعی شد که از خادم حمایت می کند ولی بعید است صالحی او را در این تنش ها تنها بگذارد. صالحی در روزهای آغازین حضور حسن روحانی در دولت، سرپرست وزارت ورزش شد و در نخستین کارها خادم را جهت سرپرستی فدارسیون کشتی گزینش کرد. همفکری سیاسی و اعتقاتی این دو دلیلی شده است تا همه مطمئن باشند صالحی اگر علنی هم حمایت نکند، پشت پرده حامی مهم او است.

    حمایت همه پشت سر خادم

    جسارت خادم از کجا می‌آید؟

    خادم روزهای آخر هفته پیش از ریاست فدراسیون استعفا داد، بعد از او اعضای شورای فنی، روسای هیات های کشتی و افراد دیگری که در کشتی و فدراسیون مسوولیتی داشتند، از سمتشان کناره گیری کردند. در این چند روز جامعه کشتی به جز یک نفر، عباس جدیدی، همه از خادم حمایت کرده اند، حق را به او داده اند. همه اعتقاد دارند اگر خادم حرفی می زند و چیزی می خواهد فقط به خاطر کشتی است.

    منصور برزگر گفت: «خادم از بلاتکلیفی ها خسته شده است بود.» ابراهیم جوادی تاکید کرد: «نباید خادم را تنها گذاشت.» و علیرضا حیدری هم که زمانی منتقد اول خادم بود، حالا نقش حامی مهم را دارد: «خادم نگفته که باید با ورزشکاران اسرائیلی مسابقه بدهیم، از متولیان خواسته با مذاکره مستقیم با کمیته بین المللی المپیک و استفاده از ظرفیت دیپلماسی سیاسی و ورزشی این عنوان را حل کنند.» ورزشکاران هم حامی رسول هستند، نمونه اش حسن رحیمی است که بیانیه داده و بیانیه اش را با این جمله شروع کرده: «ای کاش مواضع رسول خادم که زبان یکسان همه قهرمانان ورزشی و ملت کشور عزیزمان ایران است به درستی تعبیر شود تا تصمیم گیرندگان در این خصوص مسیر روشن و درستی را در مواجهه با این سیاست اتخاذ کند.» افکار عمومی هم همراه خادم شده است اند و در اینترنت خادم قهرمان ملی مردم شده است و هشتک حمایت از خادم به راه افتاده.

    خادم نخستین مدیر ورزش کشور عزیزمان ایران است که بحث تحریم مسابقه با ورزشکاران اسراییلی را به چالش کشیده ولی این جسارت و دلیری خادم از کجا می‌آید؟

    جدیدی و یزدانی خرم به دنبال ریاست ؟

    اما خادم مخالفانی هم دارد. در کنار نظامیانی که هر گونه رابطه با اسرائیل را رد می کنند، دو صورت ورزشی هم منتقد خادم هستند؛ عباس جدیدی و محمدرضا یزدانی خرم. انگیزه جدیدی مشخص هست. او در انتخابات ریاست فدراسیون بدون این که یک رای داشته باشد، از خادم شکست خورد. جدیدی که وقت را جهت بازگشت دوباره خودش مناسب می بیند، دست روی مساله ای گذاشته که فکر می کند جهت افکار عمومی حساسیت ایجاد می کند. او در بیانیه ای که جمعه شب منتشر کرد، مدعی شد نخستین کسی که جهت مسابقه ندادن با اسرائیل تویوتا گرفت، امیررضا برادر رسول بود. جدیدی یک پرسش هم از خادم پرسیده این که آیا شش سال پیش که به فدراسیون آمد، مساله کشتی گرفتن با اسرائیلی ها را مطرح نکرد؟

    یزدانی خرم هم در روزهایی که ریاست فدراسیون کشتی را به عهده داشت، تقریبا همین حرفی را که امروز خادم می زند، زده بود، او شهریورماه سال ۱۳۸۹ در گفت وگو با شبکه خبر ادعا کرده بود بود، به علی سعیدلو، رییس وقت شرکت تربیت بدنی نامه داده تا راجع به رویارویی با اسرائیلی ها تعیین وظیفه کند: «سعیدلو به ورزش اشراف کامل دارد. فرستادن نامه ضرورتی انکارناپذیر بود. اگر طالب نعمت پور با اسراییل مسابقه می داد، می توانستیم دوم شویم.» یزدانی خرم آبان ماه۱۳۹۶ هم به روزنامه اعتماد گفته بود: «وقتی ورزشکار با قرعه اسراییل برخورد می کند و تمام تلاش های خود را بر باد رفته می بیند، حق دارد ناراحت شود، از همین رو باید چاره ای اندیشید.»

    جسارت خادم از کجا می‌آید؟

    اما یزدانی خرم ناگهان عوض شد و بعد از استعفای خادم اظهار نظر متفاوتی کرده: «اگر مبارزه کنیم، به آنها رسمیت داده ایم. در گذشته ورزشکاران ما راهش را بلد بودند. از پزشک، نسخه می گرفتند. یا دستشان را گچ می گرفتند. ما نمی توانیم به خون شهدا خیانت کنیم. اگر با اسراییلی ها مسابقه دهیم، چطور جواب خانواده شهدا را بدهیم؟ این که می گویند [رسول خادم] شورای عالی امنیت ملی رسماً موضع ما را اعلام کند، موضوعیت ندارد.». با این موضع تازه آینده نگری می شود یزدانی خرم خودش را جهت حضور دوباره در ورزش آماده می کند و چه جایی بهتر از کشتی.

    وزارت ورزش خادم را رییس می داند

    امیررضا خادم، علیرضا حیدری و حمید گرشاسبی سه گزینه ای هستند که جهت ریاست فدراسیون کشتی مطرح شده است اند. سکوت وزارت ورزش و مطرح شدن این گزینه ها، این شائبه را ایجاد کرده است که وزارت ورزش استعفای خادم را پذیرفته و به دنبال جایگیزین او هست. مازیار ناظمی، مدیر روابط عمومی وزارت ورزش در گفت وگو با سازندگی، این شایعات را رد می کند: «ما به خادم گفته ام که استعفایش را قبول نداریم و الان هم منتظریم او به سرکارش برگردد.» ناظمی راجع به گزینه های جانشینی هم می گوید: «اسم یزدانی خرم هم مطرح است ولی هیچ کدام از این اسامی از طرف ما اعلام نشده. ما رسول خادم را رییس فدارسیون می دانیم.»

    اما آیا خادم حاضر به بازگشت است؟ این نخستین باری نیست که خادم از سمتش در کشتی استعفا می دهد، ابتدای دهه ۸۰ خادم در فدراسیون محمدرضا طالقانی سمت گرفت. او که همه کاره فدراسیون شده است بود، پیش از مسابقه های قهرمانی آسیا از جواد یساری، خواننده ای که دورانی هم کشتی می گرفت دعوت کرد تا در منزل کشتی جهت زیاد کردن روحیه کشتی گیران برنامه اجرا کند. گفته می شود مدیرانی که با حضور خادم، نقش کمرنگ تری در فدراسیون داشتند، مانع از این دورهمی شدند. این اتفاق باعث شد خادم بعد از مسابقه های آسیایی با بیانیه ای که در آن نوشته بود حاضر نیست با آدم کوتوله ها کار کند، استعفا دهد و مذاکرات جهت بازگرداندن خادم به نتیجه نرسید. کسانی که با خصوصیات اخلاقی خادم آشنا هستند می دانند او از حرفی که می زند عقب نشینی نمی کند. حالا هم گفته می شود یا خادم دیگر به کشتی برنمی گردد یا مساله را حل می کند.

    جسارت خادم از کجا می آید؟

    خادم نخستین مدیر ورزش کشور عزیزمان ایران است که بحث تحریم مسابقه با ورزشکاران اسراییلی را به چالش کشیده ولی این جسارت و دلیری خادم از کجا می آید؟ جامعه ورزش کشور عزیزمان ایران در جریان اصول گرایی او هستند، کسی که در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۷۶ از حامیان علی اکبر ناطق نوری بود و بعدها هم با لیست آبادگران که از جبهه اصول گرایان هست، به شورای شهر رفت. اصولگرایی که حالا در قامت یک اصلاح طلب کمر به اصلاح یک قانون نانوشته در ورزش کشور عزیزمان ایران بسته است!

    شاید پیش از این روساهای فدراسیون دیگر هم این مساله را در جلسه های شخصی مطرح کرده باشند ولی خادم در روزهایی که فضای مجازی، افکار عمومی را با کوچک ترین مساله ای درگیر می کند، حل مساله را به پشت پرده نبرده. شاید اگر کسی دیگر به جای او بود از عواقب این کار هراس داشت و دلواپس می شد افکار عمومی و چهر ه های دولتی و نظامی او را به غربزدگی، وطن فروشی و… متهم کند ولی خادم؟ او متفاوت است.

    واژه های کلیدی: ایران | بیانیه | ایرانی | مسابقه | اسرائیل | اسرائیل | ورزشکاران | بیانیه اول | رضا یزدانی | عباس جدیدی | کشتی ایران


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار