اجاق پیراهن چگونه زندگی اندام آستین

اجاق: پیراهن چگونه زندگی اندام آستین سبک زندگی مد و لباس اصول و نحوه ی پوشش

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار حوادث ماجرای ضرب و شتم داور فوتبال

    یک داور فوتبال در مسابقه های لیگ فوتبال خراسان رضوی به شدت کتک خورد و راهی بیمارستان شد.

    ماجرای ضرب و شتم داور فوتبال

    ماجرای ضرب و شتم داور فوتبال

    عبارات مهم : اداره

    یک داور فوتبال در مسابقه های لیگ فوتبال خراسان رضوی به شدت کتک خورد و راهی بیمارستان شد.

    به گزارش جام جم آنلاین از فارس، قبح کتک زدن داور در فوتبال کشور عزیزمان ایران شکسته شده است و اگر کمیته انضباطی نخواهد با این جریانات برخورد شدید و قاطعی داشته باشد، تکرار این رفتارها را شاهد خواهیم بود.

    ماجرای ضرب و شتم داور فوتبال

    فوتبال کشور عزیزمان ایران هر لحظه شاهد حواشی عجیب و غریبی بوده است که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نیز گویا چندان برخورد قاطعی را نسبت به آن ندارد و حالا همین واکنش‌ها مسالمت آمیز تبدیل به گردن کلفتی عده ای می شود که به آسانی به داوران مظلوم فوتبال حمله می کنند و بعد از آن نیز بدون کوچک ترین جریمه ای به فعالیت خود ادامه می دهند و احتمالا هرجای دیگری که احساس کنند منافعشان با خطر روبه رو شده است هست، خودشان راسا اقدام به برخورد و کتک کاری می کنند و کسی هم پاسخگو نیست.

    چند روز قبل نیز یکی از همین اتفاقات در فوتبال خراسان رضوی اتفاق افتاد، جایی که تیم های تایباد و قوچان در لیگ به اصطلاح حرفه ای فوتبال این استان با قضاوت یک داور کاشمری به مصاف هم رفته بودند، ولی اعلام یک پنالتی از سوی داور جوان که اتفاقا در لیگ دو فوتبال کشور هم قضاوت می کند باعث ایجاد ضرب و شتم شدید این داور به وسیله عوامل تیم تایباد و به بیمارستان رفتن او شد.

    یک داور فوتبال در مسابقه های لیگ فوتبال خراسان رضوی به شدت کتک خورد و راهی بیمارستان شد.

    در این بازی زمانی که داور جهت تیم قوچان یک پنالتی را اعلام کرد فردی که بازیکن تیم تایباد بوده است و به علت محرومیت، بازی را از کنار زمین تماشا می کرد، بدون هیچ ممانعتی به یکباره وارد زمین مسابقه می شود و علاوه بر فحاشی های زشت نسبت به داور او را به شدت مورد ضرب و شتم قرار می دهد و کتک می زند و سریعا به وسیله عوامل برگزاری بازی نیز فراری داده می شود!

    بعد از این اتفاق داور کتک خورده با شکستگی گونه و پارگی پرده گوشش مواجه می شود و به وسیله اورژانس به بیمارستان انتقال یافته می شود.

    این در شرایطی است که فرد ضارب از کارکنان اداره ورزش و جوانان تایباد بوده است و علاوه بر اینکه راننده مدیر اداره ورزش و جوانان تایباد است گفته می شود، به تازگی نیز به عنوان نیروی حراست این اداره هم مشغول به کار شده است است! آزادی ضارب با وثیقه مدیر اداره ورزش و جوانان! با شکایت داور جوان از فرد ضارب و شهادت کمک های این داور و همچنین بازیکنان و کادر فنی تیم قوچان فرد ضارب، به وسیله دادستانی تایباد دستگیر شده است ولی با وثیقه مدیر اداره ورزش و جوانان تایباد آزاد می شود!

    ماجرای ضرب و شتم داور فوتبال

    این در حالی است که داور مضروب شده است بعد از شکایت خود بارها به وسیله ضارب که اتفاقا گفته می شود پیش از این هم سابقه این درگیری ها را داشته، ترساندن شده است است با این حال هیات فوتبال خراسان رضوی و اداره ورزش و جوانان تایباد هنوز نسبت به این عنوان واکنشی را از خود نشان نداده اند و حتی تلاش در پوشاندن عنوان داشته اند.

    فرد ضارب راننده شخصی من است!

    این در حالی است که مدیر اداره ورزش و جوانان تایباد نیز نسبت به این اتفاق تصویر العمل عجیب و غریبی را داشته هست، علی محمدی که جهت ضارب در دادگاه وثیقه گذاشته است تا باعث آزادی او شود، در این باره می گوید: وقت اجرای بازی من در اتاق خودم بودم که عنوان شد درگیری در زمین فوتبال صورت داده، بعد از آن من خودم را به زمین رساندم و دیدم که غائله ختم شده است است.

    یک داور فوتبال در مسابقه های لیگ فوتبال خراسان رضوی به شدت کتک خورد و راهی بیمارستان شد.

    وی در خصوص اینکه آیا راننده وی باعث این کتک کاری شده است هست، افزود : من چیزی از عنوان را ندیدم و راننده من هم این داور را کتک نزده است و شهادت دروغ داده اند، وی در خصوص اینکه اگر راننده اش داور را کتک نزده هست، بعد آیا او را بازداشت کردند و برایش وثیقه گذاشته هست، اظهار داشت: من وظیفه ام این است تا جهت ورزشکاران شهرم وثیقه بگذارم، فردی که برایش وثیقه گذاشته ام راننده شخصی من است ولی از کارکنانم نیست و البته یکی از فوتبالیست های مطرح تایباد است.

    علی محمدی راجع به اینکه چگونه یک ورزشکار مطرح شهرش به خود اجازه می دهد تا داور را مورد ضرب و جرح قرار بدهد، گفت: من این مسایل را نمی دانم و تنها می دانم در وقت درگیری تعداد زیادی در آنجا بوده اند و راننده من این کار را نکرده هست، خود داور هم نمی داند چه کسی او را کتک زده است و تنها چند نفر آنجا شهادت دروغ داده اند، این مسایل در فوتبال طبیعی است و در همه جا اتفاق می افتد!

    ماجرای ضرب و شتم داور فوتبال

    رئیس اداره ورزش و جوانان تایباد راجع به اینکه این داور پرده گوشش پاره شده است است و گونه اش هم شکسته هست، گفت: ممکن است پرده گوش این داور از قبل پاره بوده است و حالا در این اتفاق آن را مطرح کرده است! از فدراسیون انتظار پیگیری دارم.

    داور مضروب نیز راجع به این اتفاق می گوید: زمانی که جهت تیم قوچان اعلام پنالتی کردم به یکباره فردی با لباس شخصی وارد زمین شد و با مشت و لگد به جانم افتاد، هنگامی که به صورتم ضربه زد دیگر چیزی متوجه نشدم و من را به مشکل به رختکن بردند و از آنجا هم به بیمارستان رفتم.

    وی افزود: آن فرد هنگامی که من را کتک زد به آسانی از ورزشگاه خارج شده است است و کسی مانع او نشده هست، بعد به پلیس مراجعه کردم و شکایتی را تنظیم کردم و به پزشکی جهت شدت جراحات رفتم، پزشکی قانونی هم قبول کرده که هم گونه ام شکسته است و هم از ناحیه گردن آسیب دیدم و هم پرده گوشم پاره شده است است.

    این داور جوان کاشمری ادامه داد: من در لیگ دسته دو کشور هم قضاوت می کنم و می خواهم که حداقل جلوی این پرسشها گرفته شود تا به این راحتی داوران را کتک نزنند،

    متاسفانه بعد از شکایت، من را ترساندن کردند که شکایتم را بعد بگیرم، ولی من کوتاه نمی آیم، انتظار دارم تا حداقل هیات فوتبال خراسان رضوی و اداره ورزش و جوانان این استان این مسئه را پیگیری کنند، از فدراسیون فوتبال می خواهم که حداقل کمیته انضباطی به این مسئله ورود پیدا کند تا شاهد این اتفاقات کمتر باشیم.

    راننده ای که پرده گوش داور را پاره کرد!

    واژه های کلیدی: اداره | جوانان | راننده | فوتبال | فوتبالیست ها | اخبار حوادث

    ماجرای ضرب و شتم داور فوتبال

    ماجرای ضرب و شتم داور فوتبال


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار